torsdag, mars 24, 2011

Bob Hund Retrospect

Eller "en funderare över bob hund" som det blir på svenska kanske..

Nu sitter jag här på tåget och känner mig lite lagom sunkig efter en genomblöt konsert igår, svettkörtlarna fick verkligen visa att dom fortfarande kunde! Egentligen borde jag sova nu kanske, men vad är det för kul med det.

Lyckades även knipa mig en LP (#103) av Det överexponerade gömstället plus ett örngott eller eagle good som vi brukar säga.

Bara att ladda om inför lördag, då är det bob hund igen! Jag behöver mer bob hund! Ge mig mer bob hund! Bob Hund!

Gårdagen bestod ju även av god öl på ölrepubliken (inte på trägårn) och härligt gubbahäng! <3 Mer av den varan tänker jag, börjar bli dax för nya grodäventyr!

Pink frogs in the disco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar